نویسنده
درباره نویسنده
کریم دلاوری
تعداد پست ها 359

درباره:

متخصص اطفال ،کودکان و نوزادان ،مشاور ژنتیک ادرس مطب شیراز بلوار ازادی بین کوچه 6 و 8 روبروی پارکینگ باباکوهی ساختمان پزشکان بهار طبقه اول واحد یک شمالی

  • فرم تکامل 3-ASQ چهار 4 ماهه کودکان نارس

دست نگه دارید شاید هنوز برای این بررسی زود باشد . با ما همراه شوید تا روش صحیح بررسی تکاملی در کودکان نارس را بدانیم . در صورتی که کودک شما نارس بوده و الان چهار ماهه است و قصد دارید بررسی تکاملی را با فرم تکامل انجام دهید این مقاله را بخوانید .

محاسبه نارسی در بررسی تکاملی کودکان فرم ASQ

مادران عزیز
بررسی سنین و مراحل با فرم تکامل دارای اصولی است که رعایت نکردن انها باعث نگرانی بی مورد شما می شود و شما ممکن است از کودک خود بر طبق پرسشنامه اشتباه برای سنش ، انتظاری داشته باشید که غیر منطقی بوده و این باعث نگرانی شما شود .
محاسبه نارسی در بررسی تکاملی به اینصورت است که اگر کودک زیر سی و هفت هفته متولد شده باشد باید تفاوت هفته زندگی داخل رحمی با 40 هفته را محاسبه کنید و بعد به سن تقویمی کودک اضافه کنید تا پرسشنامه متناسب سن کودک را برای وی استفاده کنید
سایت ها و مجموعه های چاپی زیادی وجود دارد که این امر مهم را رعایت نکرده اند و باعث نگرانی مادران نوزادان نارس می شوند .


در وب سایت نی نی تست ارائه پرسشنامه متناسب با سن و نارسی کودک کاملا خودکار و دقیق و فقط با وارد کردن سن بارداری در موقع تولد به عنوان مثال سی هفته و سه روز در هنگام ثبت نام انجام می شود و هیچگونه اشتباه در ارائه پرسشنامه اتفاق نمی افتد .


برای بررسی تکاملی کودک چهار  ماهه نارس خود در وب سایت نی نی تست ثبت نام کنید . و بعد از انجام تست ان را برای دکتر دلاوری ارسال کنید و مشاوره انلاین نیز می توانید با نرم افزار گوگل میت تنظیم کنید .

دکتر دلاوری واقع در شیراز 

https://zil.ink/drdelavaree

ارزیابی انلاین تکامل کودک در وب سایت نی نی تست  انجام می شود