نویسنده
درباره نویسنده
کریم دلاوری
تعداد پست ها 359

درباره:

متخصص اطفال ،کودکان و نوزادان ،مشاور ژنتیک ادرس مطب شیراز بلوار ازادی بین کوچه 6 و 8 روبروی پارکینگ باباکوهی ساختمان پزشکان بهار طبقه اول واحد یک شمالی

  • تلویزیون و صفحه های نمایش همیشه هم بد نیستند(2) !!!!

در مجموعه مقالات پیش رو ویدئوهایی را معرفی می کنیم که نه تنها بد نیستند به رشد احساسی کودکمان کمک می کنند .

ما همیشه در مورد آن می شنویم: تلویزیون برای رشد مغز کودکان ما مضر است. با این حال، اگر به روال روزانه بسیاری از خانواده ها نگاهی بیندازید، به سرعت متوجه خواهید شد که اکنون چقدر صفحه نمایش بخشی از زندگی بچه های ماست... ما می دانیم که اوضاع باید چگونه باشد، اما واقعیت ما کاملاً متفاوت است. با این حال، هنوز باید تعیین کنید که چه مقدار زمان باید در مقابل تلویزیون سپری شود و چه چیزی را می توان تماشا کرد.

با این حال، تلویزیون و سایر وسایل الکترونیکی همیشه بد نیستند. در واقع، برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها گاهی یک یا دو چیز برای یاد دادن به ما دارند. آن‌ها پشتیبان‌هایی هستند که می‌توانیم از آنها برای کمک به کودکانمان برای درک بهتر احساسات یا احساسات شخصیت‌ها و همچنین برای کمک حس همدلی آنها استفاده کنیم.

در اینجا 6 فیلم وجود دارد که رشد عاطفی فرزندان شما مطمئناً از آنها سود می برد:

2. منجمد
Frozen گواه این است که عشق واقعی فقط در روابط یافت نمی شود. خیلی بیشتر از این است در واقع می توان آن را در خانواده خودمان یافت. آنچه ما می‌خواهیم بچه‌ها در اینجا به خاطر بسپارند این است که می‌توانند روی نزدیک‌ترین افراد برای غلبه بر مشکلات حساب کنند.

 

مقالات بعدی ما را ببینید ویدئو را با کودک دلبندتان ببینید .