نویسنده
درباره نویسنده
کریم دلاوری
تعداد پست ها 359

درباره:

متخصص اطفال ،کودکان و نوزادان ،مشاور ژنتیک ادرس مطب شیراز بلوار ازادی بین کوچه 6 و 8 روبروی پارکینگ باباکوهی ساختمان پزشکان بهار طبقه اول واحد یک شمالی

  • راهنمای آکادمی طب اطفال: واکسن COVID-19 ایمن و موثر است و باید به همه افراد واجد شرایط داده شود

آکادمی اطفال آمریکا از همه بزرگسالان و نوجوانان واجد شرایط می خواهد واکسن COVID-19 را به محض دسترسی به آنها دریافت کنند. AAP ایمنی و اثربخشی واکسن را برجسته می کند در حالی که برای انجام آزمایشات بالینی تلاش می کند تا کودکان کوچکتر را به عنوان گام بعدی فوری برای پایان دادن به ویروس در نظر بگیرد.

مشارکت هرچه زودتر بچه های کوچکتردر تحقیق ، بهتر است ، زیرا واکسیناسیون گسترده به محافظت از جوامع کمک می کند.

آکادمی اطفال آمریکا از همه بزرگسالان و نوجوانان واجد شرایط می خواهد واکسن COVID-19 را به محض دسترسی به آنها دریافت کنند. AAP ایمنی و اثربخشی واکسن را برجسته می کند در حالی که برای انجام آزمایشات بالینی تلاش می کند تا کودکان کوچکتر را به عنوان گام بعدی فوری برای پایان دادن به ویروس در نظر بگیرد.

در راهنمایی منتشر شده در این هفته ، AAP مشاهده می کند که متخصصان اطفال - مدتهاست که به تزریق واکسن عادت کرده اند و موفقیت خود را در جلوگیری از بیماری می بینند - آماده و قادر به کمک به این تلاش هستند.

لی ساویو بیر ، رئیس AAP ، MD ، FAAP ، گفت: "تحقیقات نشان داده است که واکسن های جدید به طرز چشمگیری موثر هستند." "واکسن ابزاری قدرتمند است که - همراه با سایر اقدامات ایمنی مانند ماسک صورت ، بهداشت مناسب و فاصله فیزیکی - می تواند به ما در پایان دادن به رنج و مرگ ناشی از COVID-19 کمک کند. متخصصان اطفال می توانند نقشی اساسی در تحقق آن داشته باشند. "

AAP از متخصصان اطفال که توانایی کمک به تزریق واکسن COVID-19 را به اعضای بزرگتر خانواده یا مراقبان کودکانی که هنوز واجد شرایط واکسن نیستند  دارند ، حمایت می کند. مطب های اطفال می توانند به عنوان بخشی از پاسخ جامعه ، با منابع مناسب تأمین شده ، به عنوان سایت های واکسیناسیون برای عموم مردم عمل کنند.

راهنمای AAP در اینجا است.

میلیون ها نفر واکسن های فعلی را دریافت کرده اند ، که تحت بررسی دقیق و مراحل تأیید برای افراد 16 ساله و بالاتر قرار گرفته است. دو واکسن mRNA تولید شده توسط Pfizer / BioNTech و Moderna ، برای استفاده در جمعیت های توصیه شده توسط کمیته مشورتی ایالات متحده در زمینه روش های ایمن سازی تأیید شده است.

آزمایشات واکسن ادامه دارد و مطالعات فعلی شامل کودکان 12 ساله است.

دکتر بیرز گفت: "بسیار مهم است که بیماران کودکان در هر سنی هرچه سریعتر در آزمایشات شرکت کنند." "ما به ویژه نگران كودكانی هستیم كه به گروه های نژادی ، قومی و فرهنگی تعلق دارند كه بطور نامتناسبی تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته اند یا دارای شرایط زمینه ای هستند كه آنها را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به عفونت شدید COVID-19 قرار می دهد."

در راهنمای AAP آمده است که واکسن COVID-19 باید در اختیار نوجوانانی که باردار یا شیرده هستند و معیارهای تعیین شده توسط کمیته مشورتی در زمینه روش های ایمن سازی را به عنوان یک گروه اولویت دار دارند ، باشد.

دکتر بیرز گفت: "تجویز گسترده واکسن یک گام بزرگ برای بازگشت به حالت عادی است ، زمانی که می توانیم با خیال راحت  یکدیگر   را ملاقات  کنیم ، با هم غذا بخوریم ، با هم بازی کنیم و نوه هایمان را در آغوش بگیریم." "ما در مورد تعویض بازی صحبت می کنیم. واکسن تغییر دهنده بازی است و ما از همه کسانی که فرصت دریافت آن را دارند می خواهیم اکنون ثبت نام کنند. "

aditional Information

 

 

تکمیلی ...
  • مشاوره و ویزیت آزمایشات از طریق گفتگوی متنی در واتس اپ

  •  
شیوع بیماری کرونا و لزوم مراقبت بیشتر نیاز به دسترسی به پزشکان با ابزارهای انلاین را بیشتر کرده است .تماس با اینجانب از طریق چت در واتس اپ با لینک زیر امکان پذیر است .

لینک زیر را دنبال کرده و بر روی گزینه ادامه گفتگو کلیک کنید . 

قبل از مشاوره مبلغ ۳۰ هزار تومان به کارت ذیل بریزید و ودر صفحه چت فیش واریزی را ارسال کنید 

6104-3376-2114-3179

لینک 1 ورود به واتس آپ 

لینک 2 ورود به واتس آپ 

 

بروزرسانی: 1399/12/08 23:18:06