نویسنده
درباره نویسنده
کریم دلاوری
تعداد پست ها 359

درباره:

متخصص اطفال ،کودکان و نوزادان ،مشاور ژنتیک ادرس مطب شیراز بلوار ازادی بین کوچه 6 و 8 روبروی پارکینگ باباکوهی ساختمان پزشکان بهار طبقه اول واحد یک شمالی

  • بیماری های زمینه ای برای وقوع بیماری شدید کووید 19

مرکز کنترل بیماری ها می گوید ، تقریباً 90٪ افرادی که برای COVID-19 بستری شده اند دارای شرایط زمینه ای هستند. در این مقاله این شرایط اورده شده است .


مرکز کنترل بیماری ها می گوید ، تقریباً 90٪ افرادی که برای COVID-19 بستری شده اند دارای شرایط زمینه ای هستند
بیشترین میزان بستری در سنین 65 سال و بالاتر رخ داده است. این مقاله در ابتدا در Health.com منتشر شده است. هفته هاست که جهان با اطلاعاتی در مورد همه گیری COVID-19 غرق شده است. در حالی که موارد همچنان رو به افزایش است و محققان بیشتر در مورد Coronavirus ر (SARS-CoV-2) اطلاعات بیشتری کسب می کنند ، بیشتر داده ها فاقد یک ویژگی خاص لازم برای اطمینان از جدی گرفتن این بیماری در بیماران هستند.

اما در روز سه شنبه ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) توانست نگاه دقیق تری به کسانی که بیشتر از COVID-19 تحت تأثیر این بیماری هستند بگذارد و یافته های آن بر اهمیت اقدامات پیشگیرانه ای که همه ما انجام داده ایم تأکید می کند.

در مطالعه جدیدی که برای گزارش هفتگی CDC's Morbidity and Mortality منتشر شده است ، محققان دریافتند که اکثر کسانی که به دلیل COVID-19 در بیمارستان بستری شده اند دارای شرایط زمینه ای هستند

- حدود 90٪ از بیماران با داده های موجود دارای یک یا چند شرایط اساسی بودند. از نظر شایع ترین CDC ، فشار خون بالا (۴۹/۷٪) ، چاقی (49/8٪) ، بیماری مزمن ریه (34.6٪) ، دیابت قندی (28.3٪) و بیماری قلبی عروقی (8/27٪) است.

#ninitest
#ninibooks
#ninidata

تکمیلی ...
  • مشاوره و ویزیت آزمایشات از طریق گفتگوی متنی در واتس اپ

  •  
شیوع بیماری کرونا و لزوم مراقبت بیشتر نیاز به دسترسی به پزشکان با ابزارهای انلاین را بیشتر کرده است .تماس با اینجانب از طریق چت در واتس اپ با لینک زیر امکان پذیر است .

لینک زیر را دنبال کرده و بر روی گزینه ادامه گفتگو کلیک کنید . 

قبل از مشاوره مبلغ ۳۰ هزار تومان به کارت ذیل بریزید و ودر صفحه چت فیش واریزی را ارسال کنید 

6104-3376-2114-3179

لینک 1 ورود به واتس آپ 

لینک 2 ورود به واتس آپ 

 

بروزرسانی: 1399/12/08 23:12:10