نویسنده
درباره نویسنده
کریم دلاوری
تعداد پست ها 359

درباره:

متخصص اطفال ،کودکان و نوزادان ،مشاور ژنتیک ادرس مطب شیراز بلوار ازادی بین کوچه 6 و 8 روبروی پارکینگ باباکوهی ساختمان پزشکان بهار طبقه اول واحد یک شمالی

  • تقویت تکامل در اوایل کودکی

کتاب تقویت تکامل در دوران کودکی برای اشنایی متخصصین کودکان با این حیطه ترجمه و ارائه شده است .در این کتاب تکامل شیرخوار طبیعی ،اوتیسم ،فلج مغزی و دیکر موارد را می خوانیم .

تقویت تکامل در اوایل کودکی

همکاران معزز ،  کتاب ارسالی در زیر حاصل زحمات عزیزان متخصصین کودکان در حیطه تکامل است .که برای استفاده شما عزیزان در شبکه های اجتماعی ارسال نموده و خواهان انتشار حداکثری ان شده اند . در اینجا لینک دانلود را خدمت شما عزیزان ارسال می کنم . 

 

متن ارسال شده در واتساپ مترجمین کتاب 

از همه اساتید که نسبت به بنده و همکاران عزیزم که بدون اشتیاق و همت انها اینکار مقدور نبود، تشکر میکنم . هدف مترجمین فقط و فقط افزایش در دسترس بودن متون فارسی مهم مربوط به تکامل کودکان است. اگر بتوانید مقداری از وقت ارزشمندتان را برای خواندن آن اختصاص دهید قدردانتان خواهیم بود. علیرغم تلاش دوساله مترجمین، مطمئننا ترجمه بدون نقص نیست . خوشحال میشویم که کامنتهای شما درمورد ترجمه را دریافت کنیم . لطفا فایل کتاب را بین همکاران پخش کنید تا خواننده بیشتری داشته باشد .

ممنون

از اینجا دانلود کنید 

 

امکان بررسی انلاین تکامل کودکان در این وب سایت فراهم شده است  همین الان ثبت نام کنید